maandag 25 oktober 2010

Workshop copic



Eindelijk ben ik bij Angelique van Scrap en More geweest voor de copic workshop. Ik wilde eind vorig jaar al maar toen sneeuwde het enorm dus moest ik afbellen. 30 september was het dan eindelijk zover. Op tijd de auto want ik had de begintijd verkeerd gelezen en was daardoor dus een uur te vroeg slim he....We hadden de luxe van een prive les met zn 2tjes!! Ik had van mijn vriend al een flinke hoeveelheid copics gehad uit Japan maar kon er niet mee overweg. Nou ga een dagje naar Angelique en het komt goed. Het was een erg leerzame en gezellige dag en ben dan ook helemaal blij met mijn boekje. Na afloop natuurlijk nog even flink geshopt in haar winkeltje, wat een PARADIJS!!!!!!!!!!!!!!! De zomervakantie gaan we waarschijnlijk bij Angelique om de hoek doorbrengen dus ik hoop dat er dan nog wat workshops zijn want dan weet ik wel waar ik mijn tijd doorbreng (sorry schat en kinderen). Afgelopen week zijn we ook nog even langs geweest en heb ook nog wat dingetjes bij haar gekocht. Het is echt een schat van een meid en enorm gastvrij dus wil je een dagje een leuke workshop volgen kijk dan een bij www.scrapenmore.nl

2 opmerkingen:

  1. Wouw, wat super mooi ingekleurd,rood is een hele moeilijke kleur weet ik uit ervaring.



    GR.helga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a beautiful card,so very pretty :) Have a great weekend,Julie.x

    BeantwoordenVerwijderen