vrijdag 23 juli 2010

1e vertelsel op mijn eigenste blog

Goedemorgen allemaal of eigenlijk goedemorgen diegene die dit lezen. Vandaag begin ook ik aan een blog. Wat ik er precies mee wil??? geeeeen idee maar ik volg enorm veel blogs waar ik inspiratie van haal dat ik dacht het is niet eerlijk dat ik altijd bij anderen loer, het wordt tijd dat mensen ook bij mij kunnnen loeren...Ik zit elke dag wel een uur te genieten van alle mooie creaties in de meest uiteenlopende technieken, en nu is het dus tijd voor dit eigen blog. Natuurlijk hoop ik op opbouwende kritieken waar ik van kan leren en het zal niet allemaal vloeiend gaan in het begin maar iedereen moet het leren toch.....



Vandaag doe ik er een foto bij van het afscheidskadootje van mijn kleine man Kjell wat hij aan de juffies op de peuterspeelzaal heeft gegeven toen hij alweer een maand geleden voor de laatste keer daar zijn woesndagochtend doorbracht. Het is een hart van de intratuin versierd met thaise bloemetjes, papier van Tilda natuurlijk en een ingekleurde magnolia, ingekleurd met distressinkt. Hopelijk vinden jullie het leuk en vragen staat vrij

Groetjes en een Gezellige dag
Angelique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten