vrijdag 23 juli 2010

blog candy

Er lopen hele gave blog-candys over het web en ik zou ze dolgraag hier rechts in mijn blog plaatsen maar heb helaas geen idee hoe en wat maar dat gaat komen vandaar dat ik het even zo doe.
Bij TO SCRAP OR NOT TO SCRAP THATS THE QUESTION loopt een geweldige candy omdat het blog van Lenet al een jaar loopt. Ze maakt echt geweldige mooie rustige kaarten en begin meer en meer fan van haar te worden
http://scraplenet.blogspot.com/2010/04/candy-time.html kijk op deze link en doe mee.


Ook bij Nicole loopt een candy. De blog van Nicole is echt hoe ik het zou willen. Dus ik blijf oefenen.Nicole maakt echt de meest waanzinnige kaarten en is een ware kunstenares met inkleuren van stempelafdrukken. Ik kijk dan ook vaker als dagelijks op haar blog en hoop dat ik ooit de helft van haar creatieviteit in mijn vingers krijg.
http://stampinupnicole.blogspot.com/2010/07/1300-volgers-dus-candy-tijd.html

Ik ga nog even doorneuzen en als ik nog meer leuke candies vind komen ze ook op dit blog
groetjes Angelique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten