maandag 26 juli 2010

Geld-mapjes




Mijn moeder vind net als ik het niet leuk om geld te geven en al helemaal niet om het zo te geven in een kale envelop of zo in je hand drukken. Dus daarom op zoek gegaan naar een idee om op een andere manier geld of een kado-bon te geven. Tegenwoordig zijn het vaak creditkaart-achtige kaartjes en aan de hand van die afmetingen heb ik deze mapjes gemaakt.

Ook heb ik meegedaan met een leuke candy. Netjes alles ingevuld, een reactie achtergelaten en toen ...... vergeten de candy hier te plaatsen balen dus. Als iemand mij kan vertellen hoe je een candy aan de rechter of linkerkant van je blog kan zetten....het lijkt me wel leuk om een lijst te maken met alle candies die er lopen....

gezellige avond allemaal en tot het volgende blog

groetjes Angelique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten